Oasis Resorts

Maatregelen omtrent Corona virus

 

Onze laatste updates over Covid-19

Laatste update op 03/11/2021, om 10.00 uur.

In Oasis Les Jardins Les Sables d'Olonne volgen wij de ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus (COVID-19) op de voet. Wij zullen u hieronder op de hoogte houden van de laatste updates:

  • De residentie Oasis Les Jardins is sinds begin mei open voor het publiek.
  • Meer informatie over de maatregelen die in de residentie zijn genomen, vindt u hier: Oasis Security ++.
  • Wij helpen u graag en zijn gemakkelijk telefonisch bereikbaar. U kunt ons ook per e-mail bereiken op infolesjardins@oasisresorts.com, ons team zal zo spoedig mogelijk op uw verzoek reageren.

Voor antwoorden op uw vragen verwijzen wij u naar de FAQ hieronder.

Is de residentie Oasis Les Jardins open?

De residentie is open voor het publiek. U kunt uw verblijf in Oasis Les Jardins boeken door hier te klikken.

Is de gezondheidspas nodig om de accommodatie binnen te komen?

Nee. De gezondheidspas is niet verplicht om de accommodatie en de gemeenschappelijke ruimtes te betreden.

Wat zijn de specifieke maatregelen van Oasis Resorts met betrekking tot Covid-19?

Elk van de residenties van Oasis Resorts past voortdurend zijn procedures en producten aan volgens de richtlijnen van de overheid. De veiligheid van gasten en werknemers is de prioriteit van elk resort.

Om alle maatregelen te raadplegen die voor de residentie zijn genomen, kunt u het Oasis Safety ++ charter raadplegen door hier te klikken.

Welke maatregelen zijn er om mijn veiligheid tijdens mijn verblijf te garanderen?

Alle sanitaire protocollen in de residentie zijn verscherpt vanwege de gezondheidscrisis in verband met Covid-19. Er is maximale ventilatie tussen het vertrek van de vorige gasten en uw aankomst. De medewerkers ter plaatse volgen de nieuwe procedures die door Oasis Resorts zijn ingevoerd in overeenstemming met het Oasis Safety ++ charter.

Ter plaatse is het dragen van een masker verplicht in alle gesloten en gemeenschappelijke ruimten, zoals de receptie. De gemeenschappelijke ruimtes worden regelmatig schoongemaakt en gedesinfecteerd. Hydro-alcoholische gel is beschikbaar. Wij verzoeken u vriendelijk de veiligheidsafstanden te respecteren dankzij de eventuele markeringen op de grond.

Lees meer over alle maatregelen die Oasis Resorts heeft genomen om uw veiligheid en welzijn te garanderen in het Oasis Safety ++ charter.

Wat is het compensatiebeleid van Oasis Resorts in geval van nieuwe beperkende maatregelen in verband met Covid-19?

Om uw vakantie gemakkelijker te maken en zodat u zich geen zorgen hoeft te maken, heeft Oasis Resorts een flexibele annuleringsregeling opgesteld. U kunt uw verblijf tot 14 dagen voor aankomst om welke reden dan ook kosteloos annuleren.

Wat zijn de specifieke annuleringsvoorwaarden van Oasis Resorts met betrekking tot de Covid-19?

In het geval van een regeringsbesluit met betrekking tot Covid-19, waardoor het resort dat u geboekt heeft gesloten moet worden, zullen alle boekingen voor die periode geannuleerd worden en zal er zo snel mogelijk een voucher naar elke gast gestuurd worden.

Onze algemene annuleringsvoorwaarden staan u toe uw verblijf kosteloos te annuleren tot 14 dagen voor aankomst.

Wat moet ik doen als de residentie die ik geboekt heb gesloten is wegens Covid-19?

Wij zijn verplicht uw reservering te annuleren. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u een Oasis Resorts voucher toe te sturen.

Overeenkomstig de verordening van 25 maart 2020 heeft Oasis Resorts het recht u een creditnota uit te reiken voor verblijven die geannuleerd zijn wegens de gezondheidscrisis Covid-19.

Zijn het zwembad en de gemeenschappelijke ruimtes open in de residentie die ik heb geboekt?

De gemeenschappelijke ruimtes zoals de kinderspeelplaats, de tennisbaan en de minigolf zijn sinds 9 juni 2021 weer open. Het privé zwembad van uw villa is niet toegankelijk van 1 oktober tot 1 april in verband met overwintering. Het zal echter de rest van het jaar open en toegankelijk zijn. De receptie en het restaurant zijn toegankelijk in overeenstemming met de door de overheid opgelegde beperkingen.

Wat moet ik doen om een Oasis Resorts voucher te ontvangen?

Neem contact op met de klantendienst van Oasis Resorts per e-mail op infolesjardins@oasisresorts.com of per telefoon op 02.51.23.63.67. Ons team zal u zo snel mogelijk uw voucher toesturen.

Hoe lang is mijn Oasis Resorts voucher geldig?

Overeenkomstig de beschikking van 25 maart 2020 is uw Oasis Resorts voucher geldig tot 18 maanden na de datum van uitgifte. De voucher is dan 18 maanden geldig om een nieuw verblijf te betalen in de Oasis Resorts residentie die u eerder geboekt heeft.

In welke residentie kan ik mijn Oasis Resorts voucher gebruiken?

U kunt uw voucher gebruiken in dezelfde residentie waarvoor u de eerste reservering heeft gemaakt. Het is niet mogelijk om een voucher uitgegeven door een resort te gebruiken en met dezelfde voucher in een ander resort te boeken.

Hoe kan ik een nieuw verblijf boeken met een Oasis Resorts voucher?

Om een nieuw verblijf te boeken in de residentie van Oasis Resorts die u bij uw eerste reservering hebt gekozen, kunt u contact opnemen met onze klantendienst via e-mail op infolesjardins@oasisresorts.com of per telefoon op 02.51.23.63.67. U moet dan de code van de voucher aan de klantenservice doorgeven. U ontvangt dan een boekingsbevestiging waarop het bedrag van uw voucher in mindering wordt gebracht op uw betalingstermijnen.

Wat gebeurt er als het bedrag van mijn nieuwe verblijf lager of hoger is dan het bedrag van mijn Oasis Resorts voucher?

Indien het bedrag van uw nieuwe verblijf hoger is dan het bedrag van uw voucher, zal u het resterende bedrag in rekening worden gebracht. U kunt dit bedrag betalen per creditcard, cheque, contant, ANCV cheque, enz...

Als het bedrag van uw nieuwe verblijf lager is dan het bedrag van uw voucher, zal er geen restitutie plaatsvinden. De geldigheidsduur blijft echter ongewijzigd en u kunt uw voucher opnieuw gebruiken om een andere boeking of extra's te betalen.

Kan ik een terugbetaling krijgen in plaats van een voucher van Oasis Resorts?

Als uw verblijf wordt geannuleerd als gevolg van een overheidsbesluit met betrekking tot Covid-19, ontvangt u een voucher waarmee u een nieuw verblijf in de residentie kunt boeken.

Wat moet ik doen als een van de deelnemers positief test op Covid-19?

In geval van besmetting raden wij u aan het advies van uw gezondheidsdeskundigen op te volgen. U dient dan contact op te nemen met de klantenservice om uw verblijf te annuleren of uit te stellen indien nodig.