Oasis Les Jardins | Les Sables d'Olonne, Vendée
Oasis Les Portes du Soleil | Franse Alpen

Maatregelen omtrent Coronavirus

Onze laatste update over Covid-19

Laatste update op 03/11/2021, om 10:11 uur.

In Oasis Les Portes du Soleil volgen we de ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus (COVID-19) op de voet. Wij zullen u hieronder op de hoogte houden van de laatste updates:

  • Het resort is weer open voor het publiek.
  • Er is een geld-terug-garantie ingesteld, zodat u uw verblijf met een gerust hart kunt boeken. Meer informatie en voorwaarden vindt u hier
  • Meer informatie over de maatregelen die op het resort zijn genomen, vindt u hier: Oasis Sécurité ++.
  • Wij helpen u graag en wij zijn gemakkelijk telefonisch bereikbaar. U kunt ons ook per e-mail bereiken op infolesportesdusoleil@oasisresorts.com, ons team zal zo spoedig mogelijk op uw verzoek reageren.

    Voor antwoorden op uw vragen verwijzen wij u naar de FAQ hieronder.

Is Oasis Les Portes du Soleil open?

Oasis Les Portes du Soleil is open voor het publiek. U kunt uw verblijf op onze website boeken door hier te klikken.

Heb ik een gezondheidspasje nodig om het resort binnen te komen?

Nee. Een gezondheidspasje is niet nodig om de woning en de gemeenschappelijke ruimtes te betreden.

Wat zijn de specifieke maatregelen van Oasis Resorts met betrekking tot Covid-19?

Elk van de residenties van Oasis Resorts past voortdurend zijn procedures en producten aan volgens de richtlijnen van de overheid. De veiligheid van gasten en werknemers is de prioriteit van elk resort.

Om alle maatregelen te bekijken die voor de residentie zijn genomen, kunt u het Oasis Safety ++ charter raadplegen door hier te klikken.

Welke maatregelen zijn er genomen om mijn veiligheid tijdens mijn verblijf te garanderen?

Alle sanitaire protocollen van het resort zijn aangescherpt vanwege de gezondheidscrisis in verband met Covid-19. Er is maximale ventilatie tussen het vertrek van de vorige gasten en uw aankomst. De werknemers ter plaatse volgen de nieuwe procedures die door Oasis Resorts zijn ingevoerd in overeenstemming met het Oasis Safety ++ charter.

Ter plaatse is het dragen van een masker verplicht in alle gesloten en gemeenschappelijke ruimten, zoals de receptie. De gemeenschappelijke ruimtes worden regelmatig schoongemaakt en gedesinfecteerd. Hydro-alcoholische gel is beschikbaar. Wij verzoeken u vriendelijk de veiligheidsafstanden te respecteren aan de hand van de eventuele markeringen op de grond.

Lees meer over alle maatregelen die Oasis Resorts heeft genomen om uw veiligheid en welzijn te garanderen in het Oasis Safety ++ charter.

Wat is het compensatiebeleid van Oasis Resorts in geval van nieuwe beperkende maatregelen in verband met Covid-19?

Om uw vakantie gemakkelijker te maken en zodat u zich geen zorgen hoeft te maken, heeft Oasis Resorts een flexibele annuleringsregeling opgesteld. U kunt uw verblijf kosteloos annuleren tot 14 dagen voor uw aankomst.

Oasis Resorts heeft een geld-terug-garantie ingesteld, zodat u met een gerust hart uw verblijf kunt boeken. Deze garantie geeft u de mogelijkheid om, in geval van een nieuwe overheidsmaatregel die u verhindert te reizen, uw verblijf tot 24 uur voor uw aankomst te annuleren en volledig terugbetaald te worden. Voor de volledige voorwaarden, klik hier.

Wat moet ik doen als de residentie gesloten is wegens Covid-19 op het moment van mijn verblijf?

Wij zijn verplicht uw reservering te annuleren. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u uit te leggen welke stappen u moet ondernemen.

Zijn de gemeenschappelijke ruimtes open?

De gemeenschappelijke ruimtes zoals de wellnessruimte, de fitnesszaal en de speelzaal zijn toegankelijk sinds 9 juni 2021.

Gemeenschappelijke ruimtes zoals de wasserij, de receptie en de skiruimte zijn toegankelijk onder bepaalde beperkingen (b.v. bewegingsrichting en beperkt aantal personen). Deze maatregel is afhankelijk van de naleving van veiligheidsvoorschriften en overheidsbesluiten.

Wat moet ik doen om een Oasis Resorts voucher of een terugbetaling te ontvangen?

Neem contact op met de klantendienst van Oasis Resorts per e-mail op infolesportesdusoleil@oasisresorts.com of per telefoon op +33 (0)2 51 23 58 18. Ons team zal u zo snel mogelijk uw voucher toesturen of de terugbetalingsprocedure starten.

Kan ik kiezen voor een tegoedbon in plaats van een terugbetaling?

Het is mogelijk om de residentie van Oasis Resorts, waar u geboekt heeft, te vragen om u een voucher te geven in plaats van uw verblijf terug te betalen.

Hoe lang is mijn Oasis Resorts voucher geldig?

Overeenkomstig de verordening van 25 maart 2020 is uw Oasis Resorts voucher geldig tot 18 maanden na de datum van uitgifte. De voucher is dan 18 maanden geldig om een nieuw verblijf te betalen in het resort dat u eerder geboekt heeft.

In welke residentie kan ik mijn Oasis Resorts voucher gebruiken?

U kunt uw voucher gebruiken in dezelfde residentie waarvoor u de eerste reservering heeft gemaakt. Het is niet mogelijk om met de uitgegeven voucher een verblijf in een ander resort te boeken.

Hoe kan ik een nieuw verblijf boeken met een Oasis Resorts voucher?

Om een nieuw verblijf te boeken in de residentie van Oasis Resorts die u bij uw eerste reservering hebt gekozen, kunt u contact opnemen met de klantenservice via e-mail op infolesportesdusoleil@oasisresorts.com of per telefoon op +33 (0)2 51 23 58 18. U moet dan de code van de voucher aan de klantenservice doorgeven. U ontvangt dan een reserveringsbevestiging waarop het bedrag van uw voucher in mindering wordt gebracht op uw betalingstermijnen.

Wat gebeurt er als het bedrag van mijn nieuwe boeking lager of hoger is dan het bedrag van mijn Oasis Resorts voucher?

Indien het bedrag van uw nieuwe boeking hoger is dan het bedrag van uw voucher, zal u het resterende bedrag in rekening worden gebracht. U kunt dit bedrag betalen per creditcard, cheque, contant, ANCV cheque, enz...

Als het bedrag van uw nieuwe boeking lager is dan het bedrag van uw voucher, zal er geen restitutie plaatsvinden. De geldigheidsduur blijft echter ongewijzigd en u kunt uw voucher opnieuw gebruiken om een andere boeking of extra's te betalen.

Kan ik een terugbetaling voor mijn verblijf krijgen in plaats van een Oasis Resorts voucher?

U krijgt het volledige bedrag terug als u uw verblijf tot 14 dagen voor aankomst annuleert. Indien u voldoet aan de voorwaarden van de geld-terug-garantie, heeft u recht op terugbetaling van uw verblijf tot 24 uur voor uw aankomst. Voor de volledige details van onze voorwaarden, klik hier.

Onze annuleringsvoorwaarden en geld-terug-garantievoorwaarden moeten strikt worden nageleefd om een terugbetaling te ontvangen.

Wat moet ik doen als een van de deelnemers positief test op Covid-19?

In geval van besmetting raden wij u aan het advies van gezondheidswerkers op te volgen. U dient dan contact op te nemen met de klantenservice om uw verblijf te annuleren of uit te stellen indien nodig.