Top 5 meest gestelde vragen

 

Bekijk hieronder de top 5 van meest gestelde vragen.

Is wifi inbegrepen bij mijn verblijf?

Een goede internetverbinding is belangrijk tijdens uw verblijf. Op alle resorts maakt u daarom gratis gebruik van wifi.

Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?

Ja, zeker! Bij aankomst zijn de bedden al voor u opgemaakt en ook liggen er handdoeken voor u klaar.

Waar kan ik mijn reservering inzien en aanpassen?

Via uw account kunt u eenvoudig de gegevens van uw reservering inzien en uw reservering upgraden.

Naar mijn account

Kan ik extra's bijboeken bij mijn verblijf? Hoe kan ik dit doen?

Maak uw verblijf nog aangenamer en boek eenvoudig extra's bij. Dit doet u een voudig zelf tijdens het maken van uw online reservering of via uw account als u al een reservering gemaakt heeft.

Liever persoonlijk contact? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Wij begrijpen dat uw huisdier onderdeel uitmaakt van het gezin. Een aantal van onze accommodaties is dan ook huisdier-vriendelijk. Neem contact met ons op voor meer informatie en reserveren. 

U betaalt een toeslag voor het meebrengen van uw huisdier.

 

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0)30-208 3050. Of vul ons contactformulier in.